poniedziałek, 23 kwietnia 2012

I'm back

Czesc wszystkim i kazdemu z osobna. Dawno juz nie pisalam nic na zadnym blogu, sprobuje zaczac wszystko od nowa, wlasnie w tym miejscu. Usprawiedliwiajac nazwe mojego bloga-nitsazd-to po prostu Dżastin, tyle ze od tylu, bo wszystkie inne moje pomysly byly juz zajete:) A Dżastin dlatego, ze tak wolaja na mnie znajomi-na imie mi Justyna:D Z czasem dowiecie sie o mnie coraz wiecej, jesli tylko bedziecie chcieli. W chwili obecnej jestem na pierwszym roku studiow i studiuje ekonomie:P Teskni mi sie za czasami liceum, czasami lapie mnie taki chwilowy dolek i sobie wspominam, jak to fajnie bylo siedziec z klasa na jezyku niemieckim, na ktorym w 2 klasie sredniej szkoly bylwalam gosciem:P Dlatego wspolczuje tegorocznym maturzystom nie z powodu nadchodzacej matury, ale tego, ze konczac liceum konczy sie wlasnie beztroski rozdzial waszego zycia:D I zobaczycie, ze jeszcze zatesknicie za szkola srednia, ktorej zapewne niejeden z Was ma juz serdecznie dosyc:D Na dzis tyle. dodaje zdjecia zrobione dzisiaj, bo oczywiscie Justi sie wydaje ze ma mnostwo wolnego czasu i nie ma co robic, a w tygodniu czekaja ja 4 kolokwia. Trzymajcie sie, do nastepnego:)

Dodam jeszcze tylko: miś ze zdjęć jest starszy ode mnie-miś mojej mamy, który ma już ponad 30 lat i ma się świetnie:)



 I zdjęcie przesłodkich spinaczy, sa naprawde malenkie:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz